Det värsta jag vet....

.....är morgnar! Speciellt nu när det är iskallt, det känns som att vakna på Nordpolen, och så måste man upp, duscha, klä på sig och sminket, får inte glömma sminket, och man har inte alls mycket tid på sig. Vem kom på att man måste gå upp så tidigt för att komma till skolan?
Idag ser min dag ut som så att nu ska jag till Eriksdalshallen och ha gymnastik, men jag kan inte vara med som tur är, sen ska vi gå bort till skolan och ha antingen naturkunskap eller svenska, tror det är det förstnämnda, sen kanske det var svenska eller samhällskunskap. Därefter data-lektion. Haha får fasiken hoppas man inte somnar på nån av de här trista lektionerna.


Idag ska vi ringa Jensen N. och fråga hur det blev med platsen och om jag inte kom in vill jag fortsätta stå i kö för som dem sa "mycket ändrar sig faktiskt de tre-fyra första veckorna" så jag kan ju hoppas ett litet tag till, tills jag inser att det är hopplöst och sitter fast där jag är.

Nej om man skulle göra ett avbrott i sin extremt schemalagda morgon och äta frukost kanske. Tror nog det blir så, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0