För att säga emot GH

Sista jag skriver ikväll. Blev jättechockad när två stycken från min klass la till mig på "¨vänner"-listan på PA haha (gamla hederliga pa :p) och ännu mer chockad när Ville fanns där med!! Haha det var för mycket. 
 

Så nu för att komma till rubriken, GH har superfel, och jag kan inte få det ur mitt huvud, men han har inte rätt, absolut inte, VI SAKNAR INTE VARANDRA! Det händer bara inte haha, det skulle vara lite väääl.
Jag saknar inte honom som "mer" men jag gillar däremot inte blickarna, men jag kommer aldrig sakna det som var, hmm försöker jag övertyga mig själv eller andra? haha nej men nej! Nu glömmer vi de senaste 8månaderna, i min värld så är jag fortfarande flowered, inte de-flowered! Hahah fan vad skum jag är haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0