Fortfarande plugg.....

Pluggat hur länge som helst nu! Och bara gjort en läxa! Det är ju hemskt.
Nu ska jag börja med samhälls-uppgiften, jag är i miljögruppen. Vi ska göra en analys om det, jag visste inte exakt vad jag skulle ta, så jag tog "light pollution", vet bara inte riktigt om det är det min samhälls-lärare haft i åtanke, men det kanske bryter av bra? Haha, hoppas kan man ju i alla fall.... Däremot så vet jag inte riktigt vad man kan göra åt det, hehe.

Sedan ska jag sätta igång med spanskan, men det känns inte så högprioriterat faktiskt, haha.

Jag är stentrött, det är krävande med skolan, hehe.
Nej nu försöker jag slippa plugga igen, så nu ska jag börja igen, tata ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0