Förvirrad

Idag så kollade jag min mail, där fanns två mail från Jensen N. Helt ologiskt eftersom jag sagt att jag inte ska gå där, men i alla fall i mailen så finns min inloggningsinfo, jag fattade ingenting, sen blev det ännu värre när jag kollade klasslistan, och vem finns med där? Jo, jag! Då fattade jag inte ens en bråkdel..... 

Tänk om jag går kvar? Jag kanske inte ska vara i min skola, haha, så kommer dem på det och säger typ: Du ska inte vara här, UT!

Kan verkligen se Boel säga så på fredag, PANIK! Undrar hur man tar reda på sånt, men om man lägger det åt sidan så står allas msn där haha, så jag skulle kunna fråga någon om jag fortfarande går där, men hur skulle det låta? "Hej jag var och hälsade på er klass förra måndagen, men såg nu att jag står kvar på klasslistan, vet du om jag går kvar eller nåt?" haha Det låter bara fel, Lite Stalker-aktigt.

Nej nu ska jag återgå till min rara "vanliga" skola och plugga matte, sen spanska, struntar nog i historian. Läraren får leva med att jag suger på historia ;)

Kommentarer
Postat av: Dude-e-licious

Varför matte??! :O HÄST!

2007-09-20 @ 18:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0