Fredag, underbar dag!

Jahapp, så nu har man vart hos doktorn, han kom fram till att jag var alldeles för stressad, och borde varva ned, hmm, tack för den, hade ingen aning om att jag var stressad ;)
Sen fick jag också ta blodprov, som jag alltid får göra där. Det gör äckligt ont, men men, det är ju för en bra sak.
Ska träffa Carro om en timma, jag ångrade mig att träna idag, blir imorgon istället, så vi ska shoppa.
Ska köpa en liten väska, tjocka strumpbyxor, och en klänning, sen om det blir något mer, det vet jag inte! Funderar på om Carro ska få sin väldigt sena födelsedagspresent idag? Har inte riktigt bestämt mig..... Haha.

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på något kul på tv, fast tv-programmen brukar suga nu med......!

Kommentarer
Postat av: Carro.... or is it?

I'm still waiting dude... :O

2007-09-28 @ 23:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0