Hallå!

Det blev ett sent första inlägg idag, jag har bara inget vettigt att säga haha.....

Ikväll är det Grey's Anatomy och Idol, blir som vanligt plugg till tvn, ikväll lite spanska som egentligen är till fredag, matte tills imorgon (fast bara några få tal), och om jag orkar och hinner så ska jag läsa om Rom, och hur det föll, men annars gör jag det imorgon.

Apropå imorgon på samhälls-lektionen så ska jag hoppa in i grupper till Ungdoms Parlamentet, jag verkligen HOPPAS att jag kommer i en bra grupp, men med min gamla tur så hamnar jag troligen i den grupp jag minst vill haha så är jag missnöjd, och säger inte min åsikt för jag är missnöjd och får IG, hihi det är ett logiskt scenario.

Jag är nog verkligen inte gjord för att träna, Carro och jag var där, vi höll på med styrkemaskinerna, men nu när jag kom hem så vart jag helt slut och typ somnade haha, fast jag hann vara lite pluggis och gjorde halva matteläxan.

Jag hade förresten den här veckans snedsteg idag, jag åt en kaka!!!! Haha jag börjar seriöst bli lite orolig för mig själv, pyttelite sallad till lunch, och sedan ska jag helst inte äta mer eller så ska jag äta en frukt, och jag är inte ens det minsta överviktig, jag är undernärd snarare, men men, har man en anorektisk sida av sig så har man, då måste man få utlopp för den. Synd bara att frukten i skolan suger, och jag kan inte ta med mig, för då blir det mosigt eller ruttet och det vill man ju verkligen inte. Det brukar lukta i hela väskan, hmm, kanske ska klä in det i "bubbelplast"? Slipper man oönskade saker som mosig frukt.

Aja nu ska jag laga middag, och sedan börjar plugg-kvällen. Jag är dessutom jättesugen på antingen Baileys-thé eller mintchoklads-thé så ska koka lite sånt sen när jag ätit klart, mitt liv i ett nötskal haha.

Skriver sen förhoppningsvis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0