Härlig kväll med Idol och matte

Nu har jag köpt träningsskor. Blev ett par från Adidas,



Så nu finns det inget ivägen för mitt träningspass imorgon!

Ikväll ska jag kolla på Idol och göra matteläxa, väldigt spännande.  Jag är redan jättetrött, skolan tar all min energi! Förhoppningsvis så blir jag lite piggare efter helgen, då jag inte har någonting planerat! Kan bli riktigt skönt det.
NEJ! Jag har ju data-prov på torsdag..... Det är 30sidor som vi ska läsa, jag har inte ens läst första sidan.

Jag ska försöka göra om i mitt rum i helgen, ska möblera om helt, flytta sängen, eller köpa en ny, beror på, sedan ska jag ta bort bokhyllan, sätta tvn i taket och ställa byrån där bokhyllan stod. Varför jag sa det där är för att någon kanske ville veta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0