Hej!

Idag så har jag gjort en vettig grej, jag har köpt en tröja som jag ska ha imorgon på skolfotot, man måste se prydlig ut, jag försöker alltid ha nya kläder till skolfotot eftersom mitt ansikte alltid blir fel, så måste kläderna bli rätt...
Sen glömde jag också att jag hade spanskaläxa så vi får väl se hur bra det går imorgon..... Min celibat-stickning har börjat ta sig! Har gjort 70cm nu, bara 80 kvar! Det klarar jag lätt idag..... så kan jag ha den imorgon, riktigt fiin <3

Har lite ångest över skolfotot, hur borde jag se ut för att inte se helt störd ut, det är frågan! Aja jag har inte sett normal ut på någon bild, och då räknar jag sen sexårs, så jag tror jag struntar i hur jag blir i år, hehe. 

Igår var en sådär trevlig kväll, först åt vi vår onyttiga pizza, vi gick hem till Linnea och bara var där ett tag, sen fick vi för oss att gå en promenad och har någon sett Essingen på kvällen? Det är sjukt mörkt! Hehe så vi gick inte så länge, men vi gick bort till Lilla Essingen, efter det gick vi hem till Linnea igen och såg först Scream och sedan Scream 3, vi var lite nostalgiska, det var filmer vi såg när vi var små och var jätterädda. Igår blev jag faktiskt lite nervös! Jag blir aldrig rädd för skräckfilmer, men igår herregud, fast jag skrattade ganska mycket med för jag jämförde med Scary Movie som är typ grymmaste komedin ever!

Lägger in massa bilder om någon timma eller så, från hur trevlig vår kväll var, och kanske någon liten från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0