Hejsan!

Bloggen går framåt, hade faktiskt 9 fler besökare igår än innan ;) haha Det går sakta men säkert framåt.
Imorgon har jag som sagt studiedag, så vid 9-tiden bär det av mot doktorn, väldigt nice, haha ska ta reda på lite saker, och sedan ska jag träna, vilket alltid är nice, efter det så ska jag träffa Fatima. Vi har mycket att prata om!
Och efter det ska jag kanske träffa Carro och Virre, hoppas det blir så!

Ikväll, (då alla andra är på inspark och har roligt, och jag fick veta det idag, haha så jag ska inte gå) så ska jag kolla på något roligt på tv, och undvika att gå och lägga mig, kanske stirra på väggen ett tag, but that's as far as the fun time goes.... Vad deprimerande.....

Det som håller skenet uppe är att jag ska ut på stan på lördag, behövs massa nya saker. Och på söndag är det plugg-dag, inte lika roligt... Jag hatar när vintern och allt kommer, blir över-deprimerad då... Jag lider av vinterdepressioner.... Tyvärr...

Angående min plan att starta en organisation, så vill jag verkligen genomföra det, vet dock inte vad som krävs och så, så om någon vet, snälla säg!

Nu ska jag kolla lite på tv, ett trevligt eftermiddagsnöje ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0