Hoppla ha!

Data-provet gick såå dåligt det bara kunde gå, haha. Carro vågade äntligen säga hej då till sin idol, väldigt imponerande. När vi gick av vid Fridhemsplan så träffade vi Tessan och Hengame. Hengame var som vanligt och var glad och trevlig, Tessan däremot kan inte ens vara artig som man borde vara när man träffar någon så och säga hej, men men, haha hon hatar mig ju ändå! Idag fick jag ett nytt ryck om att jag ville sluta, men jag får väl bara vänta ut det, så blir det väl bättre.

Idag såg jag en av de vidrigaste sakerna jag vet, en 45+ med barnvagn, det är så äckligt, imorgon är det fredag och det betyder att jag får äta onyttigt igen, det innebär alltså att jag var nyttig en dag! Enorma framsteg!

Kommer jag vara duktig och städa mitt rum idag tro... Det jag vet däremot är att jag ska lära mig typ 30 spanska ord och 20engelska haha, vilken lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0