Hu ja

Gick hem från skolan idag, mår verkligen apa, kan inte förkylningen bara ge med sig? 
Så nu när jag kom hem så fixa jag iordning lite mat och ska snart ta vitamin-tablett + hårtabletterna. Jag vill se resultat nu! Men det märker man inte förrän om en månad eller två, och jag har bara ätit tabletterna i två veckor, fattar typ inte ens hur man märker skillnad, men men det blir säkert bra. Sen ska jag göra läxor (jippi?), alla lärare har fått för sig att ge läxor till samma dag som dem andra, jag som är så bra på att göra läxor innan med, men nu ska jag tänka lite i för väg tänkte jag. Kan ju försöka i alla fall.
I morse på gympan så fick jag vandra runt, gick mest med Toba, som ändrat åsikt om exet, att nu är han inte så dryg längre, det är väl bra det. För mig däremot kommer han alltid vara ett pompöst a-hole! Men det kan ju vara så bara för att han förstörde för mig och ingen annan, aja nu ska man inte vara sån, så från och med idag så förlåter jag honom för allt! Så mycket har han kanske inte gjort hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0