Idag gäller det!

Nu är det bara 2 timmar och 45 minuter tills skolan börjar! Jag är så upprymd, tyvärr så hittar jag ju inte dit, men det ordnar sig väl till slut. Kommer bli jättenervös när jag åker hemmifrån. Ska lusläsa kartan på eniro så jag vet hur jag ska gå haha, kanske borde vart där tidigare, men men det är lätt att vara efterklok.

Just nu sitter jag och kollar på A river runs through it, med Brad Pitt. Den är lite halvseg, den röda tråden finns knappt, den är mer rosa. Men dem spelar bra.

Igår rättade jag till mitt fatala misstag att färga håret morotsrött så istället blev det mörkt igen, choklad-mandel. Och jag älskar det. Det är jättevarma toner.


Usch nu känner jag verkligen nervositeten! Tänk om det blir hemskt? Nu det första jag ska göra är att prata med någon, och han ska kolla mina betyg, sen ska jag väl säga varför jag vill gå där och ja, haha jag ska bli bedömd. Men det känns okej, det är alltid trevligt att få konstruktiv kritik, om dem nu har någon, vad vet jag, hehe.

Kanske borde fixa sminket nu, så jag har tid att göra om det ifall att, idag måste det se så perfekt ut som det går.

Förresten igår på vägen hem så åkte jag med ett helt hockeylag, jag vet att Fatima hade älskat dem!

Fin text på båten hehe, stämmer det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0