Idag var det karneval!

Haha som sagt karneval, vi var utklädda till Pelle Svanslös, jag var den anonyma katten som är Pelle Svanslös hoe. Tyvärr vann inte vår klass, utan HP1b(?) vann istället, dem sjöng, kan ha vart därför. Fast jag ville nog inte vinna ändå, man vann bara en pizza-kväll men klassen, och det klarar jag mig nog utan. Haha

         Jag och Carro =)

Om kanske en timma så får jag svar från Jensen, jag vill så otroligt mycket!

Jag måste köpa gym-kort snart, känner mig riktigt onyttig och lite små-äcklig faktiskt hehe.
Det skulle vara jätteskönt att träna de mulliga delarna på mig, inte så dem försvinner bara så att dem omvandlas till muskler haha! Helt härligt!

Kommentarer
Postat av: Carro.... or is it?

Hallå, jag kommer att kicka dina nötter så hårt Lina om du börjar utan mig på gymmet! :O :P

2007-09-09 @ 16:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0