Ja tillbaka i skolan.

Nu har jag tackat nej till platsen på Jensen N.  Det var helt enkelt inte min grej. Idag så var det väl okej, det känns ganska bra nu att gå här, men samtidigt så ville jag tillbaka lite till Jensen, att det ska vara så svårt att bestämma sig! Men idag som sagt, det var nästan kul att vara i skolan.

Massa läxor, men det kan jag väl överleva ett litet tag till i alla fall.

Nu ska jag snart åka iväg och köpa träningsskor, för imorgon! Imorgon då börjar mitt nya nyttiga liv, och det firas genom att köpa kort på Friskis & Svettis! Och då måste jag ha skor hehe, det blir riktigt trevligt tror jag, har suttit still alldeles för länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0