Jag kan inte låta bli, dem är så roliga

Allmänt
Namn:
Lina Engström
Födelsedatum: 910421
Födelseplats: vet inte faktiskt
Bor: Stockholm
Ögonfärg: Grön-bruna
Hårfärg: Mörkbrunt med lite rött i
Längd: 165 lång!
Skostorlek: 37
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Oxe
Kär: Nej och vill gärna ha det så med


Har du under den senaste månaden...
.. Druckit alkohol:
Nej!
.. Rökt: Nej inte det heller
.. Shoppat:  Ja säg någon månad jag inte gör det?
.. Skejtat: Nej gud nej.
.. Bakat: Muffins <3
.. Stulit något: Varför skulle jag? Jag är bortskämd XD
.. Motionerat: Ja, gym varje onsdag i två veckor nu
.. Solat: Nej :(
.. Haft sex: Nej och jag saknar det inte heller.
.. Tappat bort saker: Troligtvis eftersom jag tappar bort allt!


Antal...
.. människor du skulle ge ditt liv för:
1, och bara 1.
.. piercings:  Öronen
.. tatueringar: Ska ha en på ankeln
.. syskon: 2 mindre
.. saker jag ångrar: Inte tillräckligt med plats ;)
.. skor: Alldeles för många
.. mascaror: Lite olika men vill ha den knallrosa från Make-up store
.. personer du kysst: Tror jag är uppe i 30-nånting
.. förhållanden du haft: Inget seriöst.


Gott & Blandat
Pepsi eller Coca Cola:
Coca Cola
McDonalds eller Burger King: Inget utav det
Adidas eller Nike: Adidas
Choklad eller vanilj: Choklas <3
Kärlek eller sex: Inget utav det heller
Tacos eller Pizza: Pizza
Läppstift eller läppglans: Läppglans
Buss eller bil: Bil
Cider eller öl: Cider


Ärligt
Svär du:
Då och då.
Sjunger du: Typ jämt
Duschar du varje dag: Ja, klarar mig inte utan det.
Gillar du skolan: Nej men vem gör?
Kommer du överens med dina föräldrar: .Oftast
Tuggar tuggummi: .Det är som cigaretter för mig.
Plattar håret: Då och då
Gråter du: Ja, men mer sällan nu.


Har du någonsin...
.. Däckat eller varit jättefull:
Nej aldrig.
.. Blivit kallad hora: Ja men på skämt, och bakom min rygg
.. Blivit nedslagen: Nej.
.. Ångrat ett sex: Ja
.. Druckit whiskey: Ja, för att lindra körtelfebern
.. Kissat ner dig: Troligtvis när jag var liten
.. Ljugit om din ålder: Nej inte vad jag vet faktiskt.
.. Bråkat utan anledning: Alla mina bråk är utan anledning
.. Kallat dina föräldrar cp: Inte vad jag kommer ihåg
.. Varit uppe 24 h: Nej är för trött för det.


I framtiden
Namn på barn:
Jag har faktiskt inga...
Hur vill du dö: Lycklig
Vad vill du bli när du blir gammal: Livlig
Hur vill du gifta dig: Vackert
Vart vill du bo: I innerstan, som nu!
Drömjobbet: Något som kallar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0