Kväll......

Jag är 100% på att jag och Carro är dem enda som tycker Facebook suger, man fattar ingenting, och så händer det ju inget, men jag har en iaf, känns väldigt coolt ;)

Jag fick även CSN-kort idag, kalla mig korkad, men jag fattar inte vad det är heller :S

Varför ska allt vara så komplicerat! Som sagt, blogg-torka, jag funderar på att antingen starta eller gå med i en organtisation för våldtäktsoffer, hittar bara ingen, så det blir nog till att starta en.

Förresten, redovisningen idag, den gick väldigt.... hmm bra? eller inte, jag kortade ner texten för det var så hemskt skrivet, däremot så sa min lärare att jag hade ett otroligt bra språk, och att jag var väldigt klok. Så det var väl ett plus! Jag ska ge mig attan på att höja mitt betyg till ett MVG, ska lyckas!

Ja som sagt inget vettigt att säga, så tjingeling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0