Lördag, fast väldigt tidigt.

Jag har vart hemma en timma nu, känner mig helt slut.
Var i Kista hos Virre med Carro också. Vi satt och gjorde lite narr av folk på Hamsterpaj, det var väldigt roligt.
Idag när jag och Carro skulle shoppa så sprang vi på PK det första vi gör, skrämde honom rejält, sedan följde vi med honom och åt. Vi gick även in på "Topman", där körde vi "pimp my PK". Han fick på sig en jättesnygg svart blazer typ, och en tee med tryck, det blev en väldig skillnad, AND I liked it!

Det tog jättelång tid för mig att hitta den perfekta väskan, vi letade runt i hela stan, Carro köpte massa saker, jag är för kräsen, så för mig blev det inte alls mycket.

En liten kuvertväska
Ett par stickade strumpbyxor
Örhängen (som jag råkade ha sönder innan jag ens använt dem, lite ledsen faktiskt.

Massa bilder kommer imorgon, orkar inte just nu haha. Ska nog sova lite nu ;)

Kommentarer
Postat av: Carro.... or is it?

Köpte jag massa saker? :O Du köpte ju mer än mig jue. :P 'zzuuup?

2007-09-29 @ 12:23:42
Postat av: Lina

Carro, du köpte typ mer än mig, plus mina örhängen gick ju sönder :O så jag köpte bara två saker:p hehe

2007-09-29 @ 13:58:03
URL: http://underbaralina.blogg.se
Postat av: Carro.... or is it?

Jag köpte också två saker! :O Klänningen och mössan. :P

2007-09-29 @ 14:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0