Min trevliga lördag än så länge

Så idag skulle jag, Fatima och Mathilda hjälpa till på en svensexa med min pappas kompis. Vi  skulle gå fram till honom och be honom sjunga "summan kummar" som är en gotländsk sång. Det gick väldigt bra, men han verkade inte tycka att det var så pinsamt, men det var väl okej, däremot så kom det en vakt och sa till oss. Jag fattade inte att det var en riktig vakt utan trodde det var min pappa som bett honom komma fram till oss, så jag stretade lite emot när han sa att vi skulle sänka, men så kom pappa fram och då skulle jag ändå stänga av, men tydligen hade folk klagat. Varför gör man så?! Det var ganska tydligt att det var en svensexa, ful grön kostym, står mitt vid spottkoppen på centralstation.

Det är lustigt förresten att då kan folk säga till, om det är något som stör dem personligen, men om någon ber om hjälp, någon annan säger till, så bryr vi oss inte ens, jag tycker det suger. Sverige är ett väldigt egoistiskt land.

Sedan så gick vi runt lite vid vattnet på Kungsholmen, jag, Fatima och Mathilda, matade änder med yoghurtrussin. Dem började följa efter mig, väldigt roligt. Därefter så gick vi hem till Fatima och lämnade hunden, och åkte till Fridhemsplan för att gå på Åhlens, fast då hade Mathilda redan gått :(.

Jag var ute efter en liten axelväska, men den måste vara perfekt och det är väldigt svårt att hitta, sen letade jag efter stickade strumpbyxor, hittade några som var perfekta men fanns bara i 42-46, och jag har 36.... Ana besvikelsen, men Fatima köpte en väska, (och hon har tjatat i flera månader efter en ny väska, så nu hittade hon en!). Hon köpte även ett puder, med mineraler, funderar också på att köpa ett sånt. Det är väldigt mycket jag ska köpa nu haha.

Ikväll ska jag än en gång träffa Linnea vilket alltid är trevligt! Får se vad vi ska hitta på idag..

Jag vill ha en sån här väska:

image21


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0