Mitt nya liv i celibat

Jag ska alltså leva i celibat, tills årets slut, istället ska jag ägna mig åt skolan, kompisar och att sticka halsdukar, hehe lockande liv eller hur? Men jag tycker att alla är så fast vid att ha någon, så jag ska bevisa att man kan klara sig ensam, fast jag är jätterädd för det själv. Så idag började jag sticka en halsduk som ska bli jättelång, varför jag valde en halsduk är för att det är det enda jag kan sticka... Haha.

På måndag är det skolfoto, ingen aning vad jag ska ha på mig, hur jag ska se ut, jag vet ingenting helt enkelt. Dessutom så ska vi hålla tal för halva klassen, mitt ämne är "Hur man lättast får sin våldtäktsman fälld". Det är ett seriöst ämne som är oseriöst skrivet för att bevisa hur oseriöst lagen är idag. Det känns lite som ett för tungt ämne, men däremot så ska några andra prata om abort och sådana saker så det kan gå bra ändå, och vem är mer insnöad i våldtäkter än jag? Hehe det är det och pasta-sorter jag är intresserad av, konstig blandning kanske, men det är jag. Och helt ärligt så är jag inte så konstig som folk kan tro, jag är jag, och det är allt jag behöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0