Ond Onsdag

Idag var en sån där dag man vill att alla dagar ska vara. Börjar med matte, och vår mattelärare verkar inte bry sig, så jag gjorde INGENTING! Kanske kommer komma och förstöra senare, men just nu är det väldigt skönt, men han gör så att jag inte förstår, han liksom virrar bort mig i talen och alla lätta saker blir svåra, och alla svåra saker blir skitsvåra. Men sedan så hade vi handledartid, värdelös lektion, men vi hade i alla fall bara 20min, och sedan så slutade jag! Jag och Carro gick då förbi Carlings, haha we just love the man in the store ;), och sedan så satte vi oss och åt en pizza, jag tjocka i mig hela, Carro bara halva (anorexia, Carro?). Efter vår svull-lunch, gick vi till Friskis och tränade lite, vi blir faktiskt bara bättre och bättre. Löpbandet är fortfarande bäst, haha.

Sen åkte jag hem, och såg där att jag fått ett inlägg från Kim på Facebook. Jag och Kim har alltså inte pratat sen sommarlovet, på grund av en ganska barnslig grej, men så började vi prata och det funkade, hehe.

Nu ska jag än en gång plugga matte, det känns som om jag skriver det hela tiden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0