Onyttig pizza

Om en timma ska jag träffa älskade Linnea, vi ska försöka sitta ute vid vattnet och dela en härlig fettdrypande pizza, samma som vi jämt åt när vi var små! Jag älskar att vara med Linnea, man behöver aldrig låtsas vara något man inte är, det går inte, hon märker alltid hur jag mår eller vad jag tänker på, men det kan kanske vara för att hon kännt mig i 10 år nu, "bästisar" sen början... Vi har haft våra bråk, men hittar alltid tillbaka till varandra, vi har gjort det mesta ihop och jag kan inte tänka mig att vara utan henne, hon är min klippa när allt annar sviker, JAG ÄLSKAR DIG LINNEA!


  Förlåt för den här bilden, men det är för tre år sedan <3

Kommentarer
Postat av: Lenne-penne

Haha, fyfan Lina, den där bilden alltså. Jag känner för övrigt likadant som dig! Älskar dig jättemycket frutti! //Tutti
Ps. Jag vill också ha en blogg...

2007-09-16 @ 14:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0