Så, nu är jag på väg. Det tar lite tid, men det får det

Så, nu är jag på väg. Det tar lite tid, men det får det väl vara värt. Kan roa mig med att blogga Hihi. Börjar nästan bli lite nervös över att börja ny skola. Ett helt annat ämne, börjar bli lite trött på alla killar som är lagom snygga, men som förstör sig genom att tro dem är Skitcoola som dricker lite cider och röker på vägen in till stan. Dem borde veta att det är ganska fult och deras skolarbete kommer bli sämre (hej jag är fröken moral) och det i sin tur leder till sämre jobb och mindre tjejer, sen kommer dem älta sina glansdagar förevigt. Jag skäms nästan lite för deras skull. Lycka till ändå killar! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0