Seal Hunter

Haha idag började jag spela Seal Hunter, typ på grund av att alla killar i klassen spelar, det var RIKTIGT beroende framkallande, haha.
Förresten så upptäckte jag igår att jag råkat skicka tre tomma sms till Sunshine, kvällen innan, eller snarare så var det min telefon som skickat alla tre, något hade väl kommit åt mittenknappen och bara tryckt på haha, jag led ganska mycket när jag såg det sen i under svenskan igår, haha.
Imorgon är det dags för träningspass nr.2 haha, den här gången ska vi ta oss bort från uppvärmningsmaskinerna, haha, och kanske, men bara kanske att jag kommer ha träningsvärk på torsdag! Hurra!

Jag är helt slut efter idag, jag är helt enkelt inte skapt för att gå i trappor, så nu skulle jag kunna somna på kuppen, men det går inte för jag måste sticka klart min halsduk och sedan plugga matte, inte så roligt nej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0