Söndag

Jag har vart dålig på bloggandet i helgen, känner lite abstinens, haha. I dag så vaknade jag vid nio, började kolla på tv, åt frukost, allmänt lodig. Sedan kom jag på att jag vill gå en promenad, så då frågade jag Linnea, vi gick över till Alvik, där Linnea tjockade i sig två hamburgare(!) och jag en skogsbärsmuffins, sedan gick vi till affären som finns där, köpte lite småsaker, och NATURGODIS!<3 Därefter så åkte vi in mot stan för Linnea skulle köpa en box till sin tv, men det fanns ingen av dem som vi skulle ha, så vi åkte hem igen. Och då träffade vi Eman! Hehe det är tredje gången på två dagar nu.

När jag kom hem så var jag hungrig så jag lagade quorn-bitar med fullkorns cous-cous, med morötter och lättgrädde haha. Medans jag lagade så ringde Fatima och berättade att hon var med en kille från Media-klassen i Jensen, den jag skulle gått i! Tydligen så hade jag träffat honom förra fredagen, jag med. Kände inte igen honom. Men jag bad honom att hälsa Stefan haha, den enda jag kommer ihåg från den klassen, av namnen i alla fall, ansikten kommer jag ihåg, men namn är svårt.

Men min kväll har vart skön för övrigt, har lite ångest nu, för vi har bokredovisning imorgon, och jag velar mellan två böcker. Den ena är "Flickan och skulden" som är typ faktabok om våldtäkt (anar ett starkt intresse kanske?) Eller en bok av Katarina von Bredow "syskonkärlek" som handlar om incest, folk kommer väl troligen tro att jag är helt skum som bara pratar om våldtäkter och incest hela tiden, lite too much, men jag har inga andra böcker, jag läser BARA såna böcker!!

Jag ska snart städa mitt rum, allt för att skjuta på läxan, men städa rum till hmm, tror det ska bli Metallica ;) hehe, Me love <3

Och till Carro: You so Fuuuugly!

Kommentarer
Postat av: Carro.... or is it?

YOU so Fuuugly!

2007-09-23 @ 22:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0