Suck

Nu har jag långkört historia och spanska, riktigt tråkigt, tror jag gjorde fel på historia-läxan dessutom.
Imorgon kanske jag ska få följa med PK på hans "klassfest", jag och Fatima, det skulle typ vara SKITKUL! Vill verkligen göra det, hoppas PK kan snacka in oss så vi får komma, hehe. Mitt "uteliv" är lagt på is just för tillfället, skolan tar all tid, för alla, men det kan väl vara trevligt ändå.


Nu ska jag kolla på efterlyst, eftersom stureplans-profilen ska tala ut, är man intresserad så är man, jag har redan mina tankar om att jag kommer bli irriterad på vad han har att säga, men jag ger honom en chans att övertyga mig.

Säger sen hur mitt utlåtande blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0