Tiden går fort när man har roligt

Om tio dagar är det exakt ett år sedan "ekerötönten" kom hem till mig för första gången, blir alltid sentimental när årsdagar kommer... Och imorgon så började jag tänka att jag tyckte om honom.

Är det fel av mig att sakna honom? Fråga mig inte varför.

Jag sitter ofta och funderar på hur annorlunda mitt liv vart om jag hade gjort allt annorlunda, som allt med G, H, T, E, ja alla dem, hur hade det vart då tro? Hade jag jag då börjat prata med A, eller N för den delen? Hade jag fortfarande typ vart helt besatt av G? Eller hade jag vart med H? Frågorna är många, men jag får aldrig veta svaret, det är lite jobbigt det..


Nu har jag halvt pluggat in alla spanska-glosorna, orkar inte mer, ska ta engelskan snart.

Förresten Idol-citat "Gå ut och lek med musen nu" haha den var ju bara klockren...

Kommentarer
Postat av: Carro.... or is it?

H? :O :O :O

2007-09-14 @ 16:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0