Tisdag

Idag så började vi med en teori-lektion på gympan, gillar inte riktigt dem lektionerna, trodde aldrig att jag skulle säga att jag hellre vill ha praktiska lektioner. Därefter hade jag håltimme i hur många timmar som helst, från 20 i 10 till 20 över 1, det var ganska tråkigt. Vi gjorde inget av intresse, bara satt och stirrade i stort sett.

Jag skrattade som en dåre åt en kille i klassen idag! Haha det var bara för mycket, skratta så jag grät!

Melanie sa även en grej som fick mig att skratta barnsligt mycket, "Det stod Lypsyl, så jag tänkte det måste ju vara bra".
Ikväll så ska jag sova tidigt, efter Desperate Housewives. Tror jag... Kan hoppas i alla fall!

Jag fick en tanke igår, precis innan jag gick och la mig. Har du någonsin sett dig själv i spegeln utan att känna igen dig själv, så du undrar vem det var som kollade tillbaka? Eller är det bara jag som får såna känslor haha?

Nu ska jag springa iväg och köpa lite grejer till min middag, fast besluten att vara lite nyttig nu för tiden, och då menar jag inte så nyttig, utan mer äta normal mat, inte "skräpmat". Det kan gå!

Kommentarer
Postat av: alfred

va hette killen som du skrattade åt?

2007-09-28 @ 23:53:02
URL: http://lunarstorm.se
Postat av: Lina

Haha deru Alfred ;)

2007-09-29 @ 00:38:58
URL: http://underbaralina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0