Trevligt tidig fredag

God kväll,  hehe jag kom nästan precis hem från en trevlig kväll med Linnea, vi såg på Halloween 5 .  Innan dess så gick vi  på promenad till vivo vid Västerbroplan, för att köpa massor med naturgodis, men jag mådde illa efter 5 bitar haha.

Och idag i skolan så kom Mathilda, Oscar, Sussie och Aggie, dem väntade utanför vårt klassrum, det var jättekul men samtidigt riktigt pinsamt samtidigt, för alla kollade konstigt hehe. Men det var roligt, Mathilda fick onda blickar från Adam, och jag gav honom onda blickar tillbaka, så the cirkle is complete!

Sedan så gick vi till Fatima, och var där ett tag, sedan skulle jag och Carro hem för att byta kläder. Vi skulle nämligen till PKs klass-grej, men så visade det sig att den redan var slut när. Så det blev inte av, så då bestämde jag mig för att träffa Linnea istället, som en lugn fredag-kväll, allt man behöver liksom, en  bra kompis, en bra film, godis och en tjock katt haha.

Ajuste vi återupplevde saker vi gjort som små, så vi klättrade upp i trädet utanför mig, men Linnea har aldrig kunnat komma upp.. haha jag är vig och kan bara hoppa upp... Men idag så tog Linnea min hand och vi hjälptes åt att komma upp! Och vi klarade det, men sen vart vi lite rädda att hoppa ner, men det gick tillslut. I det där trädet hade vi tänkt spela in vår musikvideo, eller "rap-video" haha, låten hette "vad gjorde du i idag Jol, jol" hehe, men det var en hit, jag lovar, vi har den inspelad och har en video, dock inte från trädet. Vi knäckte!

Nu ska jag lägga mig i min välkomnande varma fluffiga säng <3 Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0