Uttråkad så det bara sjunger om det!

Uttråkad så det bara sjunger om det! Just nu går jag runt här på massa gator på söder, väntar på carro så vi kan gå och träna, så tänkte att jag kan ju blogga lite innan. Hur som helst så har jag kommit på hur min drömkille ska se ut haha. Han ska vara lång, minst en och åttio, han ska vara blond ;-) och han ska ha håret snett framför ögat, men lite ruffs. Jag vill (fråga inte varför, men jag gillar hur det luktar) att han ska röka haha. Så det är min drömkille i stora drag haha så var finns han? <3

Kommentarer
Postat av: Tessan

Näää, röka? :O Det kan ju se hett ut men dom luktar ju permanent som askkoppar ju! :O :P

2007-09-13 @ 18:38:34
Postat av: Lina

Haha det ser inte så hett ut när killar röker, men det luktar typ gott haha

2007-09-13 @ 20:19:12
URL: http://underb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0