Vad är poängen?

Alltså jag kan tåla att det är ytterst få som gillar mig, jag lider inte särskilt av det, jag vet vilka det är, dem vet att jag inte tycker om dem heller, men att man måste "bevisa" det genom små kommentarer det är bara fegt, jag har liksom kommit över alla möjliga sorters ord, jag kan definitivt INTE hålla mig mer ur vägen, så varför måste man ens prata med mig? Jag pratar inte med dem, så låt mig vara... Jag bryr mig typ inget, men det är klart kommer någon och kastar massa skit, klart du tar åt dig lite, det är bara mänskligt. Jag är bara så äckligt trött på alla dessa människor som inte kan låta mig vara, snälla säg något jag gjort mot er som inte var antingen ett år gammalt eller om jag ens gjort något? Det finns en person som kan klaga på mig, men jag kan säga så mycket om den med, jag har inte direkt valt att bli så hatad, det bara blev. Så jädra trött på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0