Varför stoppar ingen mig!?

Färgade mitt hår igår, haha det blev rött, jätterött. Ska färga om det ikväll, mellanbrunt, eller kanske svart, velar lite, vet bara att det inte kan se ut såhär när jag ska börja ny skola imorgon! 
Idag så åker jag hem vid 16:nånting, så kommer till Sthlm 19:nånting, blir hämtad, haha eftersom vi köpt ny bil så vill dem testa att köra den, sen ska jag självklart försöka komma på ett ämne till ett tal, ifall jag inte byter skola liksom.
Det är typ full rulle här hela tiden, helt i kaos. Men jag har ändå inte gjort något, vi bara sitter här, och det känns som om det behövdes. Bara en helg utan kompisar, utan att behöva vara ute, bara sitta och stirra på en åker.
Men samtidigt så känns det alltid lika bra att komma hem igen.



Kommentarer
Postat av: PK

Du färgar håret ganska ofta...:P

2007-09-09 @ 16:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0