Zup?

Jag har blivit en liten nattuggla, känns ganska skönt, för mindre än ett halvår sen så somnade jag innan tio varje kväll, så att jag kan vara upp lite längre känns näääjs....

När jag skulle gå till Kim igår, (om man ska vara petig), så gick min väska sönder! Axelbandet lossnade, jag var väldigt nära att börja gråta, eftersom det var den enda svarta,  och man vill ju inte gärna ha en mossgrön.....
Men händig som jag är, (ett MVG i syslöjd borde väl vara någon nytta?) så sydde jag ihop den igen, och nu är den bättre än någonsin!

Kvällen gick bra, vi sjöng singstar, alltid roligt, sedan såg vi Wrong Turn 2, kom inte ihåg ettan, men det gick ändå. Men 2an var riktigt rolig, alla parade sig med alla kändes det som, klart sevärd! Om man får mig att skrika till inom de första 10minuterna så är det en bra film ;) Sedan efter den så såg vi Antbully, inte lika bra, men helt okej. Jag och Kim märkte att vi satt på helspänn här med, man var verkligen intresserad av vad som skulle hända, ska faktiskt aldrig mer förstöra för en myra......Men ja, två filmer att skratta åt, för det gör man i båda två.....

Jag hade faktiskt något roligt att skriva, men det glömde jag bort, men om jag kommer på det så skriver jag, annars kan jag säga att alla borde höra soundtracksen till Pearl Harbor, man blir otroligt harmonisk av dem. Haha, ja, väldigt vettigt känns det som.....

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0