Äntligen bokat!

Jag har ju tjatat typ i flera månader om att jag vill åka utomlands, och nu är det äntligen bokat... New York den 11e juni...
Helt underbart <3

Jag sitter här och är supernära till tårar, och jag vet inte varför haha, känner mig inte ledsen, det är skumt...
Kanske att jag skrattade så mycket till Björn Gustafssons "Benjamin", haha höll på att kissa på mig.
"Split, bara glida bakåt...... Nej"
Jag skulle vilja vara Benjamin, han har sån skön inställning, helt tom... Jag har en bild där jag ser ut så, kanske borde visa för folk, plus att jag har mina blivande glasögon på mig, jag är så het i dem ;)
Snart är det Sverige pussas och kramas! =)

Nej, glömde min matteläxa =O aja, gör det snart, kanske....

Pussar på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0