Dålig uppdatering

Hej hej, dagen har vart ganska fullspäckad så förlåt mig för det sena inlägget.

Börjar med att jag måste gå tidigare från historian (som är sista lektionen) för att jag ska till doktorn.
Väl där så tittar han på mina bröst hela tiden, och jag kan inte förstå varför, och jag får höra meningar som "kanske gjorde din familj rätt i att oroa sig" och "det är inte lätt att komma på fötter igen efter att självförtroendet fått sig en pik". Sen när jag kom ut så visade det sig självklart att min klänning åkt ner, och visade halva min fina gråa bh, gav ju svar på den saken i alla fall...
Han bestämde att jag skulle gå bort till något annat ställe vid Odenplan för att kolla järnvärdena i blodet, och om min lever fungerade... (måste vara från all denna alkohol som jag konsumerar va?)
Ajuste, när jag var där så ställde han massa faktafrågor om järnbrist också och jag kunde inte svaret på en enda, så han kollade argt på mig, lite obehagligt....

Sen träffade jag Melanie som skulle kolla in Ipods, eftersom hon tappade bort sin på tunnelbanan igår, och hon är ju helt beroende av den.... Det var som att se en missbrukare med abstinens idag, haha. Så vi letade runt, slutade med att jag köpte en glass, och pimpim-klubbor!

När jag väl kom hem så var det bara att städa i ordning lite och sen kom Linnea för att göra grupper till imorgon, då det är kalas, sen åkte vi och handlade, vilket var ett äventyr.
Vi hittade allt vi skulle ha men fick rota runt hur länge som helst, ganska svårt det där faktiskt...

Därefter var det middag, och nu är jag här, och ska kolla på One Tree Hill som jag skjuter på hela tiden, och måla mina mjuka men ack så fina naglar till imorgon, då jag ska slita och släpa hela dagen! =)

Kommentarer
Postat av: amanda

Ha en bra helg :)

2008-04-18 @ 22:47:20
URL: http://jamanda.blogg.se
Postat av: lisa

önskar dig en forsatt trevlig fredag! :)

2008-04-18 @ 22:47:44
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: The Foxxy Fox Ozkar

Usch vilken äcklig pervo doktor!
Ge mig hans namn så kommer jag och mina polare från B-sjön och hälsar på!

Ha en skön natt din katt och en himla trevlig helg din gammla älg!

2008-04-18 @ 22:53:17
URL: http://thegameboy415.blogg.se/
Postat av: Lexie

jobbigt att tappa ipoden!

2008-04-18 @ 22:55:13
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Josefin

haha, creepy doktor:P
hittade hon sin iPod? fick du veta vad hon skulle rista in? :)

2008-04-18 @ 23:49:48
URL: http://josoofin.blogg.se
Postat av: Melanie

haha jag vet men jag kan inte leva utan musik :O jädra skit att jag lyckades tappa bort den asså...har faktiskt haft seriös musikabstinens hela dan idag :S :P

2008-04-19 @ 00:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0