Det är faktiskt lika varmt här

Synd bara att jag blir helt störd på lukten :p haha, det är ju inte avgaser, ne ne, det är ju snarare ren luft, med gräsdofter i.... Ibland så kommer deet ett vinddrag från kossorna som grannen har, och det driver mig till vansinne!

Kan ingen hjälpa mig komma på ett bra namn till:




Bara så ni vet så skrev jag det här för flera timmar sen.. sämst, iaf, jag vill nu att hunden ska heta samma sak som Brad och Angelinas unge, inte för att jag är ett stort fan utan för att namnet är ganska fint och ganska speciellt, så Shiloh, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är fint :)

2008-04-26 @ 23:37:55
Postat av: Josefin

So, you don't hate the puppy?

2008-04-27 @ 16:01:00
URL: http://josoofin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0