Hemma, äntligen!

Idag så stannade jag och Melanie kvar i skolan, för att göra vår spanskaläxa, som handlade om att vi skulle skriva om vår ideal-kille, haha jag beskrev min perfekt! ;)

Så vi gick och köpte chokladvirvlar och pecan-weinerbröd, sen köpte vi drickor och solrosfrön, för att vi skulle orka plugga, så visade det sig att det bara tog 20 minuter :p

Och innan vi pluggade så såg vi blondinbella, som ska vara med på enough-galan, och tyvärr för Carro så slog jag inte ner henne =( Stackars Carro.....

Imorgon är det engelskaprov, men jag tänker inte plugga, haha dels för att jag är grym på engelska, och för att jag är alldeles för trött nu för att göra något ändå..

Kommentarer
Postat av: Melanie

Yes vi laddade stort fast det inte riktigt behövdes i slutändan ;) men det va faktiskt rätt kul fast vi va tvungna att göra lite spanska :P

2008-04-15 @ 15:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0