Inget inlägg igår inte

Jag vet inte riktigt varför men orkade aldrig och sen somnade jag runt 8 :p haha, men vaknade vid 12 och låg där till 1, men så tekniskt sett så sov jag från nio till 6, en ganska skön känsla. Man måste ju vara pigg idag, två nationella prov ju! Jag älskar engelska så jag tror att det kommer gå ganska bra, jag menar hur svårt kan det vara att läsa och lyssna? Inte särskilt va...

Igår så skulle jag leta skor, gick i typ alla skoaffärer, Scorett, Nilsons, kollade t.o.m på Zara, men jag hittar inte dem perfekta skorna för mig.. Så köpte nödvändigheter och en vit kohl-penna istället...

Jag måste verkligen gå in i duschen nu, men jag skriver senare idag, för då ska jag bara städa mitt rum, ifall att min kusin kommer..

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0