Jag saknar min blogg

Haha, det känns som ett tomrum, fast jag inte har något vettigt att säga..

Måste skriva i bloggen, det bara är så....

Kan berätta att om 16 dagar så ska jag ha "kalas", inte fest eller nåt sånt, utan ett gammalt hederligt barnkalas, för jag fyller år om 18 dagar, och ska fira.

Och det är kul med kalas, så jag och Linnea ska ha det tillsammans och så ska vi göra allt man gjorde då, vi har hyrt parken, som är stället man var på när man var liten.

Benny som jobbar där skrämmer mig, han skulle presentera mig för den nya killen som jobbade där, och började försöka förklara om mig... Typ: hon var med dem där som brukade vara här på ungdomsgården förrut, du vet han med pappan.... Ja, han som var med på skidresan...
Där hoppade jag in och bara "Hampus och Gustav?"
Och Benny blev typ helt röd och exalterad "ja juste! Vad heter hans pappa nu då?"
Jag: "Claes...... Claes Månsson typ......"
Benny (ännu mer exalterad) "Jaaa, så var det ja, ja, så hon var med dem förrut..."

Haha, Benny in Tuvas heart, hon fick ju trots allt sin första fläderblomssaft utav honom <3

Nu ska jag försöka mig på min spanskaläxa igen, som egentligen är på svenska, hur det är logiskt vet jag inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0