Jobb jobb jobb

Nej nu överdrev jag, haha jag har hjälpt min pappa lite idag, och blev besviken när det visade sig att det gick riktigt fort haha, tog mig tre timmar att bli klar med det jag skulle idag.. Nu sitter jag och lyssnar på Aqua haha, måste ju värma upp med nostalgin till nästa helg <3

Det här är en grå dag, det gör mig lite deprimerad, men men, jag lever på att jag snart fyller år..
Nästa vecka känns stressig, först så imorgon ska jag ha utveckligssamtal, då ska jag smidigt lägga in att jag fortfarande funderar på att byta, men ni ska se min handledares ansikte när man säger så, hon ser ut som om hon ska börja gråta, men jag förstår henne, ingen vill väl mista mig(A).
På tisdag så ska jag till dietisten för första gången, är asnervös, jag vill inte höra att jag har en ätstörning.... Jag är bara extremt kräsen när det gäller mat, jag äter ju nästan jämt hemma, bara inte frukost eller sånt... Enda problemet är att jag lever på kolhydrater, och inte så mycket protein, och jag vet inte om det här är dietistens problem men jag dricker väl lite stört också....
Onsdag skulle jag göra nåt, men det kommer jag inte ihåg nu hehe....
Och sen fredag,(för torsdag är tom) så ska jag åka och handla till kalaset........... Ingen alls lust faktiskt...
Lördag består av ett kalas, söndag med, men för släkten...

Nej nu ska jag dansa vidare!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0