Lina som lärare

Idag på naturkunskapen så kallade min lärare fram mig, (funderar på om det var för att sätta dit mig, eller vad) för att jag skulle hålla i instruktionerna, jag skulle vara "överchefen" för saken vi skulle göra. Jag vet inte om det gick bra, men det kändes ganska okej.
Jag är inte så nervös att prata inför folk, det är inte så jobbigt faktiskt. Man lär sig.

Nu är det Desperate Housewives, och jag tror inte att jag såg det här avsnittet, så då kan jag se det igen.


Okej jag ljög, jag har sett det, kanske ska städa istället haha.

Kommentarer
Postat av: Josefin

ääh, jo det är visst jobbigt!

2008-04-16 @ 18:08:14
URL: http://josoofin.blogg.se
Postat av: Jessica

hehe det är inte för att utsätta dej du är ju hennes favvis

2008-04-18 @ 12:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0