Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off

Haha, idag förresten så lekte jag och Melli, vi skulle säga ett ord på svenska eller engelska sen skulle vi komma på en låttitel på det ordet... Den här låten kom upp i mitt huvud flera gånger.

Intressant inlägg va? ;)


Jo juste ja, jag demonstrerade även idag exakt hur dålig jag är på svenska artister eller egentligen sa jag det igår
Jag råkade säga Adam Cool, istället för Adam Tensta, det hade Melanie jättekul åt, haha, ja jag är alltså pinsamt dålig :p

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ok, är det inte liite creepy att jag också tänkte på den vid ett flertal tillfällen under eran lilla lek :P

och btw, du glämde att nämna Adam Förort ;) :P

2008-04-10 @ 21:13:36
URL: http://josoofin.blogg.se
Postat av: Melanie

jag är lite stolt över den leken faktiskt, den va rolig haha :P
Adam Cool, det va bara för kul ;) sen hörde jag ju några killar i trappan som sa Adam Rinkeby också haha ;D

2008-04-15 @ 15:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0