Mitt liv känns över :O

Min mobil, min älskade fina röda mobil, som skulle leva till jul då jag ska skaffa mig en ny..... Har fått glapp i femman och nollan, detta smärta mig, eftersom att jag lever för min älskade sms och alla vet att femman praktiskt taget sätter igång alla sms man skickar, jag känner att självmord är den enda utvägen......

Sen kom jag även på två nya namn till hunden: Kalinka och Laika, eftersom Laika var en stark hund, en förebild, och Kalinka för att det är fint helt enkelt :p haha

Åker hem idag, klockan ett, innan dess ska jag snabbt förbi åhléns för jag fick ett presentkort som bara fungerar på gotland, och jag hanterar inte sånt särskilt bra.... och jag vägrar lämna det..... Så ja, det är vad som händer idag, men räkna med att tårar kommer falla över min mobil......... Nu måste jag kanske köpa en ny redan nu, eftersom jag inte hanterar inte knapparna... =( =[

Kommentarer
Postat av: Jessica

Katinka är fint också... :P Vill så ha en liten valp, fett avundsjuk på dej!

2008-04-27 @ 11:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0