No I don't hate the puppy

Jag har jag sagt att jag skulle hata valpen men det gick bara inte, för så fort jag kom in i huset så sprang hon fram och somnade i mitt knä, det var kärlek vid första ögonkastet <3
Nu hoppas jag bara att dem väljer ett av mina namn, för annars kommer hon heta hoppsan eller tabasco, och det är riktigt fult.... Mina namn var fina.....

Imorgon har jag sovmorgon! Och min mobil funkar lite bättre.

Jag har även kommit på mitt problem i världen, jag tar på mig hela världens depressioner :O Jag såg se upp för dårarna och fick jättesympati för att som jobbar på tåg, bussar och sånt... jag blev helt deprimerad, och sen på tåget så var det en tyå 12årig liten pojke som hade massa nitar och såg riktigt hård ut, men han såg så ledsen ut att jag var nära att gå fram till honom hela tiden... Fan vad jobbigt det var  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0