Nu är alla firanden i Sthlm klara.....

Har även fixat mina naglar och tår, kommit på vad jag ska ha på mig imorgon, eftersom man måste ju anstränga sig lite på ens egna dag liksom!
så nu sitter jag med ungefär 70 lager nagellack på, och kämpar för att inte smeta ut dem.


Jag är väldigt sugen på att fylla år faktiskt, fast jag känner mig samtidigt lite ledsen, jag har ju så kallad 17-årskris, men det går nog.... En vän sa att han  hade lite 19årskris, så det känns bra.

Sitter här och doftar härlig vanilj, det var min present från Nastaran, en body creme från body shop. =)

Nu ska man sova, jag har sagt det till folk i snart två timmar, men något fångar alltid min uppmärksamhet, men nu, nu ska jag faktiskt bädda ner mig.

För 00.14 så fyller jag 17 år, exakt!
Grattis i förskott till mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0