Nu var det värsta över

Så nu har kalaset varit, och enligt mig var det en klar succé, det var jättekul, men jag skrek mycket, för att få folks uppmärksamhet när vi skulle göra något. Synd att det inte blev tipsrunda, men vi klarade oss nog ganska bra ändå.

Det var jättetrevligt så tack alla som kom, och bilder kommer senare, för jag glömde min kamera, och så måste jag använda Josefins fotograf-skills, och hon gick ifrån mig för 19 minuter sen, Melanie också för den delen...

Vi sov typ sammanlagt 4 timmar inatt, och om 40 minuter kommer min släkt hit för att fira mig och min fader är inte klar i duschen än, så jag har inte fått komma in än, det är lite kaos alltså.... Men vi får väl hoppas att det går bra... Om han bara kom ut någon gång....

Kommentarer
Postat av: Melanie

Jag håller med, det va en klar succé :) tack för att jag fick komma och sova över ;) haha

2008-04-20 @ 14:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0