Pinsamma 93or

Jag var ute med Kim för en halvtimma sen, och vad ser vi? Jo 93or som vi gått i samma skola som... Ute.. och dem dricker...
En dricker för mycket och spyr, på skolgården, jag skäms!

Alltså kom igen, visst jag förstår dem, jag höll också på så i deras ålder, men jag var i alla fall mogen nog att vara hemma hos någon, och jag visste hur mycket jag tålde, jag spydde EN gång, av en blandning med vin och blåbärssoppa, som var en grym idé just då, men inte lika trevlig när den kom upp igen.. Och sen dessutom behöva gå hem med min dåvarandra kille, och vara helt äcklig, medans han ska hålla på och kladda på en, inte nice...

Och tidigare idag så var jag på sjukt dåligt humör.... Vet inte riktigt varför....

Nu ska jag städa, för städerskan kommer imorgon...

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, städar du för städerskan? :P

2008-04-13 @ 14:11:30
URL: http://josoofin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0