"Tog du min dagbok?"

Hahahahahah jag skrattar nästan ihjäl mig åt reklamen för Dirty Sexy Money, haha när han ska prata svenska, om ni missat det, kolla ihärdigt på femman till den kommer haha. Helt klockren.

Idag så var jag ju hos dietisten, och hon kom fram till att det allvarligaste med mig just nu var vätskehalten =P
Men jag har lovat att skriva en dagbok vad jag äter och vad som händer när jag gör det.

Så efteråt så tänkte jag glädja mig med lite shopping, och jag tror att jag hittat min klänning till kalaset, och sen skulle jag titta på lite mer saker, men hittade inget speciellt, så kom hem med två svarta linnen och strumpor haha. Inte allt så roande faktiskt.

Nu ska jag kolla klart på Gilmore Girls och sedan städa rummet, för det behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0