Glad söndag på er alla

Gud, jag är så trött.... Haha, hur som helst, bio igår med min älskade Virre... Innan det så kom det fram en gubbe på drottninggatan som ville ta bilder på "helsinki, no no, swedish"-girls, för att bevisa för sina ryska kompisar att dem var vackra, så han frågade oss... Lite obekvämt, han ville att vi skulle följa med också, men smooth som man är så drev jag på med att vi skulle på bio, och att vi inte hade mycket tid... It worked!
Haha och killen på restaurangen, där vi åt, kommenterade att man drunknade i mina ögon... och därför borde jag inte gå runt och säga saker som att jag kanske skulle bli pedofil, fast jag inte bestämt mig än... Det var en udda kommentar från mig, jag vet, haha men jag blev så thrown off och då kommer det konstiga kommentarer...

Spännande blogg, shit asså.... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0