Hmm, planer för idag?

Jag vet inte riktigt, jag ska ju boka upp hela veckan typ, så jag verkligen inte ångrar något när skolan...... börjar igen nästa måndag... 7 dagar då jag ska ha en massa planer alltså.... Så jag ska komma på något kul idag, och så får vi se hur jag planerar upp allt...

Det här har vart ett ganska bra sommarlov faktiskt, tror jag kan komma tillbaka till skolan nu och vara lite bättre, tolka det som man vill alltså. Synd bara att min bästis Carlos inte ska vara kvar, (fast jag har en liten strimma hopp att han ska vara kvar, men antagligen inte.)

Ska snart ut på min älskade innan skolan-shopping-runda, jag hatar sånt, men men, det känns som ett måste kanske...
Funderar på vad jag ska lova mig själv det här året, jag brukar alltid göra så, och det här året är inget undantag. Nej får fundera lite på det, återkommer när jag vet haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0