Hej alla glada, idag så lider jag.....

Jag har ett beroende jag inte riktigt vill ta upp här, de flesta vet redan om det, det är en ganska snuskig vana, men kanske som tur är så är jag varken alkoholist eller pundare, eller rökare, eller snusare, jag är beroende av en sån sak som det bara är pinsamt att vara beroende av, haha.

Jag lyckades sluta ett tag, sen blev jag ju förkyld, (*hint-hint*) så då kom det igen för det är en av de värsta sakerna jag vet, och idag, mina kära vänner! Så testar vi igen,jag ska se om jag kan sluta. Detta innebär att jag har sprängande huvudvärk och tycker riktigt synd om mig själv =(

För övrigt så var det en trevlig dag idag, solen sken så jag satte mig ute och läste, väldigt skönt, sen så gjorde jag en äppel&physalis-paj, den var inte så äcklig faktiskt, imorgon så tror jag att det ska bli ananaspaj, vi får liksom se hur det smakar, låter inte som en klockren favorit kanske...

Nej nu måste jag sova, för imorgon så kommer allt vara lite bättre gällande "beroendet". Ska försöka skriva lite mer imorgon också, så night night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0